محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

پسر بچه ای که در اثر سرما در چادر فوت نمود همه را غمگین کرد

پسر بچه ای که در چادر زندگی می نمود در شبی که سرمای کرمانشاه ۹- بود جان باخت مادر او که صبح بیدار شد متوجه شد پسرش تکان نمی خورد و یخ زده است او خیلی تلاش نمود تا بچه اش را بیدار نماید ولی با بدن بی حال او روبرو شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر پسر بچه ای که در اثر سرما در چادر فوت نمود همه را غمگین کرد را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.


ســـرمـــای منـــفــی ٩ درجه، منــاطـــق زلـــزلـــهـــ‌ــزده کرمــانــشاه و انــتشـــار خبـر مرگ کودکان بهـ‌ـــدنـــبــال سرمـــازدگـی.مسئولان یکــی پس از دیـــگـری تکذیـــب میـــ‌ــکنـــند؛ هیچ‌ــگونه مرگـــی در پی سرمــازدگی رخ نداده اسـت.امــا صدای نمـایــنــده پاوه و اورامـانـت دیـــگر درآمـده که «تا کی بایــد به خاطـــر آنـکـه به فلان مسئول و فلـــان مسئول برمـی‌خورد سکوت کنــیــم.

سرمــا جان مردم را تهــدیـــد میـــ‌ــکند و ناامیدی حالـا به افزایـــش اقدام به خودکشی در منــطــقــه دامـــن زده است».شهاب نادری میـ‌گوید: «هوا واقعــا سرد شده اسـت؛ شبـــکه بهـــداشت به ما اعـــلـــام کرد شرایط ما خیـلی بحرانی اســـت.
ولله ما همینـــ‌جــا پای شوفاژ سردمـان است. چطور مردم بتواننـد در چادر و کانـکس‌ـهـــا،
سرمـای منــفی ٩ درجـــه را دوام بیـــاورند؟ من پیــشـــ‌تــر در صحن علــنی مجــلـس تذکـــر دادم
امــا چنـدان جدی گرفـته نشـد». او از ایــنکــه برخـــی مدام بیـــانـیه و تکذیـــبـــه میـ‌دهـنــد که مرگ سارینـا و دیگر کودکــان منـاطـق زلزلهـــ‌ـــزده بهــ‌ــعلت سرمـازدگی نبوده، گله دارد؛ «محــمـــد و ماتـیار و ساریـــنا.

  • ۹۶/۱۱/۱۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی