محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

تبریک روز پدر و مرد با این جملات زیبا ، قشنگ ، ناب و تاثیر گذار

تبریک روز پدر و مرد با این جملات زیبا

تبریک روز پدر و مرد با این جملات زیبا ، قشنگ ، ناب و تاثیر گذار / با یک پیامک شوهر را خوشحال کنید

ای تمام زندگی و هستی‌ام، عشق را با تو تجربه کردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می‌کنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریک می گویم.

متن و جمله زیبا تبریک روز پدر و مرد / ناب و خوشگل

پدر جان، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می‌گیرم و پیشانی بر خاک می‌گذارم و خداوند را شکر می‌کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته‌ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را می‌بوسم.

متن و جمله زیبا تبریک روز پدر و مرد / ناب و خوشگل
  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی