محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

رابطه جنسی دختر جوان با مرد ۴۸ ساله به دلیل ازدواج

دختر جوان ۲۵ ساله که عاشق یک مرد ۴۸ ساله ای شده بود با وعده های دروغین توانسته بود با دختر رابطه جنسی و سکس داشته باشد او وابسته کارفرمایش شده بود که دوست داشت با او ازدواج نماید ولی وقتی به او گفت که علشقش شده است با تهدید کارفرمایش مواجه شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر رابطه جنسی دختر جوان با مرد ۴۸ ساله به دلیل ازدواج را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش مجله خبری دانستن: دختـــر ۲۵ ساله ای به همـراه مادرش وارد کلـــانــتری شد تا راز ارتـبـاط مخفیـــانـــه با صاحـبـــکـارش را فاش کند.

او در تشریـح ماجــرای آشنـــایـی خود با مرد ۴۸ ساله به مشــاور مددکار اجــتـــمـاعــی کلـانتری مشـهد گفـت:
دخـتر نوجوانــی بودم که پدر و مادرم به دلـیــل اخـــتــلافـات شدیـد خانوادگـی از یکدیـگر جدا شدنـد.آن زمان من به مادرم وابـــستــگــی شدیدی داشــتـــم به همــیـــن علـــت هم زندگـــی در کنار مادرم را انـتـخــاب کردم.از سوی دیگــر هم نزد مادرم آزادی های بیـشتــری داشــتـــم و می توانستم آزادانــه با دوستانـم رفت و آمـــد کنم.اگــرچــه در یک خانواده متوسط بزرگ شده بودم امـــا باز هم از نظر مالــی مشکــلـــی نداشـتم و با دوستانــم به تفـریح و خوشگــذرانـــی می پرداخــتم و در پارتـــی ها و مهـــمــانی های خاص شرکت می کردم.

  • ۹۶/۱۱/۱۳
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی