محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

عکس جنیفر لوپز داور مسابقه رقص تلویزیونی با مدل موی و لباس زیبا

عکس جنیفر لوپز داور مسابقه رقص تلویزیونی با مدل موی و لباس زیبا

عکس جنیفر لوپز داور مسابقه رقص تلویزیونی با مدل موی و لباس زیبا

«جنیفــر لوپز» آماده برای ضبـــط اولین قسمت از فصـــل دوم مســـابقه ی تلویزیونی «دنیـــای رقص» که «نی یو» و «درک هاف» دیگر اعضای هیئت داوران آن هسـتـند.

جنیفر لین لوپز[۲] (به انــگلیســی: Jennifer Lynn Lopez) (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) با نام مستعار جِـــی لو (Jlo) خوانـنده، هنـــرپـیـــشــه، رقـاص، تهـــیهـــ‌کننـــده موسیقـــی، تهیهــ‌ــکــننـده تلویزیونی، نویسـنــده و طراح مد آمـــریـکایـی اســت.

جنـــیـفــر نقــش کوچکی در فیـــلـــم «دختـر کوچکـم» (محصول ۱۹۸۶)، با توجه به مخـالــفت شدید والـدیــنش، تصــمیم گرفـت که فعـــالیت در دنیای هنری را به شکــل حرفه‌ـای دنبال کند.

اولیـن نقش اســـاسی وی در فیــلم «در رنگـ‌ـــهای زنده» (محصول ۱۹۹۱) رقــم خورد و چندی بعـد نیــز اولین فیــلم نقش اولیـــ‌ــاش با نام سلــنـا روانـــه سینــماهـا شد. ایــن فیــلم در خصوص هنـرمند آمـریـــکـــایـــی، سلنا، ساخـتـه شده بود. فیلم بعـــدیـ‌ـــاش که بر شهـــرت وی افزود، خارج از دیـــد بود که بابت بازی در آن دســـتمزدی معـادل یک میـلــیون دلـار دریـــافـت کرد.
جنیــفر لوپز با این درآمـد یک میلـیون دلـــاری تبـدیـل به اولیـن بازیــگر زن لاتـین‌ـتـــبار تاریـخ سیــنــما شد که تا آن سال چنیـن دسـتمزد بالـــایـــی را برای بازیــگری دریافـت کرده بود. وی در سال ۱۹۹۹ فعـــالـیـــت در دنیــای موسیقــی را شروع کرده و اولین آلـبوم خود را با نام آن د سیــکس روانـه بازار کرد.

عرضه آلـبوم دوم لوپز (جی. لو همــزمـــان بود با اکـران فیلم طراح مراسـم ازدواج. هردوی ایـن آثار در زمره برتـرین‌ــها قرار گرفـــتـه و جنـــیــفر لوپز را تبدیـــل به اولین شخــص در تاریـخ نمود که همزمـــان فیـلـم و آلـبومی پرفـروش از وی عرضـه شده و در بالــاتـرین رتـــبــه قرار گرفـــتهـ‌اند.

نســخــه ریمـــیکـــس آلبوم دوم جنــیـــفر لوپز نیز در سال ۲۰۰۲ عرضـه شد و جزء برتـــریـنـ‌ــهای بیـلــبورد ۲۰۰ در آمـــریـکا قرار گرفت. فروش ۵۵ میــلـیون دلاری آلـــبوم‌هـا و 100میــلیون دلــاری فیـــلـــمـــ‌هـای جنـیــفـر لوپز تاکـنون، باعـــث شده وی در زمـره برتـریــن هنرمــنـــدان آمـــریــکا قرار گرفــته و پردرآمدتریـــن هنرمـــنــد لاتیـــنـ‌تبـار قلــمداد شود.

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی