محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

آهنگ لعنتی فرزاد فرزین /لعنتی مگه بهت بد کرده بودم لعنتی من که بهت وابسته بودم

آهنگ لعنتی فرزاد فرزین /لعنتی مگه بهت بد کرده بودم لعنتی من که بهت وابسته بودم

آهنگ لعنتی فرزاد فرزین /لعنتی مگه بهت بد کرده بودم لعنتی من که بهت وابسته بودم

بدون تو کجا برم وقتی با هم این کوچه رو قدم زدیم
دیـگـه بایـد باور کنـــم رفـــتــنتو تو نیســـتی و به هم زدیم
مگه میـــشه یادم بره عشق از ذهـــن آدم بره
مگـه میـشـه بدون تو تو ایـــن شبا خوابـم بره
لعـنتـی مگـــه بهـــت بد کرده بودم لعـــنـتی من که بهت وابســته بودم
لعنتی الـــان کجــایی لعـنــتی …

  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی