محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

مریم دختر 23ساله وقتی پیشنهاد پیمان را پذیرفت/ دوست یابی خیابانی دختر و پسر

مریم دختر 23ساله وقتی پیشنهاد پیمان را پذیرفت/ دوست یابی خیابانی دختر و پسر

مریم دختر 23ساله وقتی پیشنهاد پیمان را پذیرفت/ دوست یابی خیابانی دختر و پسر

مطئنم انتخاب اشتباه در دوست یابی

خـیـلی می ترســیدم ولی پیـــمــان به من گفت دوستم دارد. شنیـــدن ایـن حرف ها دلـم رو محــکــم کرد و متاسفانــه پیشـــنـــهاد پیمـان رو قبول کردم.

دختر جوان در دام اعتـیاد

دختــر جوان در دام اعتـیـــاد ,مریم هسـتـــم ۲۳ ساله در یکــی از مناطــق حاشیه شهر زنـدگی می کنــیم. پدرم باغـــدار و شاتـــر نانوا و مادرم هم خانـــه دار اســت، ۲ خواهر دارم که متـاهـــل هسـتـنـد و یک برادر کوچکـتر از خودم هم دارم.

در منـــزل مان مستـــاجری داشـــتـیـــم که با انـدک مبلغـی که بابـت اجاره منـزل می پرداخــتـــند و پس انداز پدرم و بازنـشـــســـتــگی و بیمه آن گذران زندگی می کنــیـم.

از زمانـــی که یادم هســـت پدرم معـتاد به تریاک بود و همــیــشــه مادرم می گفـت زمانـی که پدرت به خواســـتـگـاری من آمـد
معـــتاد نبود و فردی سالـــم و پاک بود بعدهـا با رفت و آمد اقوام مثـل دایـــی و عمو و …. که معتـــاد بودند

  • ۹۶/۱۰/۲۹
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی