محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

خاطره دختر دانشجو از تجاوز و کلیپ کثیف / من عاشقش بودم اما اون …

خاطره دختر دانشجو از تجاوز و کلیپ کثیف / من عاشقش بودم اما اون …

خاطره دختر دانشجو از تجاوز و کلیپ کثیف / من عاشقش بودم اما اون ...

به گزارش مجله دانستن ماجرای غمانگیز دختری دانشجو و پسری که مدعی عشق بود ….

آن ها مرا فریــب دادند و سیاه بختم کردنـــد هیچ گاه فکـــر نمی کردم ماجــرای یک دوستــی خیـابـانــی به جایــی کشـــیـده شود که همـــه هستـی و آینـده ام را از دســت بدهم با ایـن رسوایـــی که به بار آمــده است نمی دانـــم چگونه به چشـمان پدرم نگاه کنــم که شبـانـــه روز زحـــمــت کشـیـــد تا من به مدارج علمی بالـا برســـم و یا چگونه با مادری روبه رو شوم که با هزاران امـید و آرزو مرا روانه شهـر دیگری کرد تا روزی خوشبختــی و سعـــادت مرا نظاره گر باشـد و…

  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی