محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای داشتن یک رابطه جنسی تمام عیار و پر هیجان

رابطه جنسی

برای یک رابطه جنسی پرهیجان این نکات را به خاطر بسپارید

با ایجاد یک محیط مناسب همسر خود را به سمت یک رابطه جنسی پر از هیجان هدایت کنید.در ادامه این مطلب از بخش زناشویی مجله فانوس همراه ما باشید.

______________فانوس______________

لازم اســت یاد بگــیرید که با ایجــاد یک محـیط مناسب، همــسر خود را به سمت یک رابـــطه جنـــسی پر از هیجـــان هدایت کنیـد.

 

از جمــلـه راهـ‌ــهـــای ایجـــاد این فضا این اســت که خانـــه شما همیـشــه تمـیـز و مرتــب باشــد و کاملـــا جذاب به نظر برســـد.

 

برای این منظور پیشنهاد می‌شود: 

* روی تخـت یا مبل خود بالـــشــی بسیــار نرم و مخــملی یا یک پتوی زیــبا بیـنـــدازیـــد. این به شما کمـــک می‌ـکـــنـد که راحـت باشیـد و در کنار همـــســـر خود حســـابـی گرم شوید.

 

* گلـــ‌هـای تازه و زیبـــا بخـریـــد و آن را در سالــن نشـــیــمن یا اتـــاق خواب خود قرار دهـیـــد. گلـ‌هـــای تازه، فضـا را بسـیـار رومانتیک کرده و عطــر دلـنــشیـن را در محــیـط پراکــنـــده می‌ـــسازد.

 

* بر سر میز غذا و در اتـــاق خواب خود میـــ‌توانـــیـــد از شمع یا نورهای هالوژن رنــگـی اســـتفـــاده کنـــیـد. همــه چیز زیـر ایــن نورها بسـیار زیــباتر از قبل به نظــر میـــ‌ـــرسد.

 

* عکــس‌ــهای دو نفــره از خود و همسرتـــان در اتـاق‌هـا بگـذارید و به آنـــهــا نگـاه کنیـد. این عکـس‌ــها یادآور روزهــای زیــبای گذشـتـــه برای شمــا خواهــد بود.

 

* اتـاق را به عطر خوشبو و مورد علـــاقــه هر دو نفر، معطــر
  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی