محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

مردان جذاب از نظر خانم ها این خصوصیت ها را دارند

 مردان جذاب

دو ویژگی که مردان را برای زنان جذاب می کند

برای این که جزو مردان جذاب باشید باید این کار ها را انجام دهید.دو ویژگی ساده اما شگفت انگیر وجود دارد که مردان را جذاب میکند طوری که اگر این ویژگی ها را داشته باشید خانم ها را جذب خودتان میکنید.

__________________فانوس__________________

دو ویژگی اصلی مردان جذاب

کدام مرد برای زنان جذاب تر است؟ یک مرد واقعی بایــد چه ویژگـی هایـــی داشته باشــد؟ چطور در مقـــابـل دیـــدگان همـــسـرش جذاب به نظـر برســد؟

ممــکن است شمـــا خیلـــی خوش تیــپ باشـیــد، مثلـــا مانند فلان هنـــرپـــیشه ی معـــروف، اما شایـــد این برای جذب دخـتری که دوستش داریـــد کافی نبـاشـــد. طبق یک بررســی جدید که توسط محققــان لهـــستانـــی انـــجام شده، جذابـــیــت، به ظاهـر شمــا بســـتگــی ندارد، بلکه بیـــشــتــر به ایـــن مربوط است که صدای شمــا چقـدر آرامش بخــش اســت و چقدر بوی خوب می دهید!

ویژگی مردان جذاب

مــحقـقان برای ایـــن بررســی ها، به ارزش های ادبـــی سه دهـه ی گذشته نگاه کردند و چیــزی که یافــتــند ایـن بود که صدا می تواند طیـفی از رفتارها را به شنونده منتـــقــل کنـد، مثـلـــا اینکـه شما تا چه حد مسـلـط و چیـــره دســت هسـتـید، چقـدر اهـل کمــک و همـکاری هســتـیـد، وضعیـت روحی و عاطــفـــی شمــا چگونه است و حتـی بدن تان چقدر تنومنـــد اسـت!

حالـا اگـر صدای چنـدان خوشاینــدی ندارید نگران نشوید! چون بررسی های دیــگر هم نشـــان داده که رایـحـه ای که از شمـا به مشـام می رســد هم می تواند همیـــن اطلاعـــات گفتــه شده را در اخـتیـار دیـگران بگذارد. خوشبــخـــتانه برای بویی که می دهــیـــد ترفنــدهـایـی وجود دارد!

هر دوی ویژگــی های گفتـــه شده می توانند به جنس مخالف این را الـــقا کنـند که خواستــنــی هستید یا نه!

دانشمندانی که روی ایـــن پروژه کار کرده اند فکـر می کنـــند ایــن یافته ها به دلـیـل تکامــل و تحول مثـــبتـــی اســت که به افراد اجــازه می دهـد شما را از راه دور قضــاوت کنـــنـد (در مورد ظاهر و صدا) و همـچنین وقتی نزدیـک شمـا هستند از روی بویی که می دهیــد، درموردتـــان نظـــر بدهنـــد. محققـــان در گذشتـــه دریـــافــتـــه بودنـد که افـــراد معمولا جذب کســانـــی می شوند که شبیــه خودشان هســتنـد، امـــا این تحقیق جدید گفـتــه که افراد آنـــهــایی را ترجـیح می دهنـــد که بویی متـــفـاوت تر دارنـد!

سرنـخ های شنودی و بویایی، جداگـانـــه یا با هم، روی دریــافـــتی که
  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی