محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

عشق و حال آزاده نامداری با همسرش در کشور ایتالیا + تصاویر

آزاده نامداری

سفر تابستانی آزاده نامداری و همسرش به ایتالیا

آزاده نامداری ایتالیا را برای گذراندن تعطیلات تابستانی انتخاب کرده و به همراه همسر و دخترش گندم به این کشور سفر کرده است.

عکس هایی دیدنی از آزاده نامداری و همسر و دخترش در ایتالیا

آزاده نامــداری (زاده 9 آذر 1363 کرمـــانـشاه) مجـری تلویزیون صدا و سیــمـای ایـران اســـت.
او دارای مدرک کارشـــناســی مدیـریـــت صنعتی از دانــشـــگــاه شهیــد بهــشتـــییــیـــی تهـران اسـت و با اجــرا در برنامــه «تازه ها» در سیمـــای خانواده به شهـرت رسیــد..

در اردیبـهـشت 1392، فرزاد حســـنی و آزاده نامـداری با حضورشـــان در کنـســرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رســانـــه ای و در 6 تیر 1392 به عقـد هم درآمــدند و سید حسن خمـــیـــنــی عاقــد آن ها بود.امـا بعــد از حدود یک سال در خرداد 1393 ایــن دو از هم جدا شدنــد و در تاریـخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رســـمــاً توسط آزاده نامداریــی رســـانـــه ایــیی گشت.
وی هم اکـــنون همســـر سجاد عبادی اســت.آزاده نامداری برای تعـــطـــیــلـات تابســتانــی به همــراه همســـر و دختـــرش به کشور زیـبـای ایتالـــیا سفـــر کردند.

در این مطـــلــب عکــس هایـی دیـدنی از آزاده نامـداری و سجـــاد عبـادی و دخــتـرشــان گنـدم ، در کشور زیـبای ایــتالــیـا آورده ایــم ، با ما در ادامه همـراه باشیــد .

تیپ آزاده نامداری در سفر تابستانی به

  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی