محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

شاهد احمدلو تصویری از خود و همسرش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است و از شروع زندگی مشترکشان خبر داده است.با ما در نکته نیوز همراه باشید.

_____________نکته نیوز_____________

شاهد احمدلو به همراه همسرش

شــاهـد احـــمــدلو، (زاده 1353 در تهـــران) بازیگــر، کارگــردان، منــشی صحنه و مدیـــر جلوه های ویژه، است. پدر وی محـمـدولی احـمــدلو، بازیــگـر سیــنـــما و مدیــر تولیـــد است. وی دانشجوی رشـتـــه نقاشی در دانشــگـــاه هنـر بود که به خاطر حضور پدرش در سینـمــا، برای اولیـن بار در فیـــلم سرب – 1367 ساخـــته مسـعود کیـمـــیـــایی بازی کرد و این اولیــن تجربهٔ او در عرصه سیـنـما بود.

پس از آن، او در سه فیلم از آثـــار کیمـــیـــایـــی نقش آفـــریــنـــی کرد و بازیگـری را به صورت حرفه ای ادامـه داد. وی فیـلــم های کوتاه بسیـاری ساخــتـه که تعــدادی از آنها موفق به اخــذ جوایـز از جشنواره های داخـــلی و خارجی نیـز شده اند. شاهـــد احمــدلو، پس از مدتـــی تصــمــیم به ساخت فیـلمی داسـتانـــی از پشــت صحنــه ی یک فیلـم گرفت و فیــلـم پس از سکوت را که پشـــت صحنهـــٔ فیـــلم کاغـذ بی خط بود را ساخــت.

وی اولیـــن کارگـــردان ایــرانی بود که از پشت صحــنهـــٔ یک فیلم سینمـایــی، یک فیـــلـــم داســتـــانی خلــق می کنــد. شاهــد احـــمدلو تاکنون موفق به ساخــت دو فیلـــم بلـنـد سینـــمــایــی
  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی