محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

جذب سردار آزمون توسط تیم ایتالیایی لاتزیو به هر قیمتی که شده

جزئیات پیشنهاد لیورپول به سردار آزمون از زبان خودش

پیشنهاد کهکشانی لاتزیو برای جذب سردار آزمون

سردار آزمون لژیونر آینده دار فوتبال ایران می تواند در یکی از بهترن تیم های اروپایی بدرخشد ، لاتزیو با پیشنهاد قابل توجهی تصمیم به جذب سردار ایران دارد.

_______________فانوس_______________

سردار آزمون باید به لاتزیو برود ، آینده ی رویایی برای لژیونر ایرانی

در پی انـتـشار خبر درخواست تیم لاتزیو برای جذب سردار آزمون واکنـــش ها و پیشنهـــاداتی به ایـن فوتبالـــیـست با استعداد ایـــرانی داده شد تا برای پیشرفـــت فوتبـــال کشور تصمـــیـم درستی بگیـرد.

پیـــشکسوت فوتبال کشورمان گفــت:موقعیتـی که نصـــیـب سردار آزمون شده از چند منــظـر می توانــد باعـث پیشرفت فوتبــال خود این بازیــکــن و الـبته فوتبـال ملی ایــران در سطــح اروپا و جام جهانــی باشـد.

پیـرو انتـشـار خبـــر پیـــشـــنهاد دوباره باشـگاه لاتزیو که در نشـریه “کوریـره دلو اسپورت” منــتشر شد به نظر می رســـد این بار مسئولان باشگـــاه روبیــن کازان که با مشـکلــات مالـی عدیــده ای هم مواجـــه هسـتنــد با دقـــت بیشتـری به عدد پیشـــنـهـادی فکـــر می کنند.

بر اساس این گزارش، باشــگـــاه لاتــزیو برای جایــگــزیـنــی “کیـتــا بالـــده” مهاجم 22 سالـه سنــگالــی اش که باشگاه ایـــنتــرمــیلــان به شدت خواهـــان به خدمت گیــری اش اســـت، در نظر دارد سردار آزمون را به خدمـــت بگیرد. از ایــن رو پیـــشنهـــادی 18 میـلیون یورویی به روبین کازان داده تا سردار را
  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی