محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

تصاویری از دکوراسیون خانه رویایی ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن

دکوراسیون منزل لاکچری ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن یکی از مشهور ترین و بهترین بازیگران زن دنیا شناخته میشود که در ادامه دکوراسیون منزل شیک و لوکس او را مشاهده میکنید.

__________________فانوس__________________

دکوراسیون منزل ناتالی پورتمن

ناتـــالـی پوتمـــن بازیـگـــر ، تهیـــه کننـــده و کارگـردان آمریـــکـــایی – اســرائیلی سینــما و تلویزیون اســـت. اولین نقش بهـتـــریـن بازیـگـر زن درفــیلم اکـشــن لئون بود.

همـیــشـــه کنـــجکـاوی عجیبـی دربـــاره زنــدگی خصوصی افـــراد مشــهور وجود دارد. ایــن که وقتــی آنها جلوی دوربـین نیــســتنــد چه کارهـــایـی انــجام می دهند؟ معــمولا چه برنـامـه هایـــی دارنـــد؟ و مهـم تر از همه چگونه زنــدگی می کنـند؟ خوب در این مطــلــب قصــد دارم به داخـل خانه یکی از مشــهورتـریـــن و البـــتــه بهتـرین بازیـــگــران زن دنـیــا رفتــه و با سبـک زنــدگــی اش بیـــشـــتــر آشـنا شویم.

دانســتـن دربـاره نحوه و سبک زندگــی افـراد مشـهور اصـلـا چیز بدی نیـــســـت، ایـن کار ما افــراد عادی را قادر می سازد حتـــی از راه دور هم که شده گردشی مجــازی در دنـــیـــای لاکــچـری و باشـــکوه افراد مشـــهور داشـــتـه باشیـم. فکر می کنم همه با ناتالـی پورتمـــن آشـنــا باشــنــد، شخصـیـتی فوق الـــعـــاده هنرمـــنــد در دنـــیـــای بازیـگری که برنــده جایـزه اســکــار نیـز شده اسـت. امـــا بپـــردازیم به محل اقــامـــت او که به تازگی خریـــداری شده، خانه ویلایی با مســاحـت 360 متر نزدیـــک اقیانوس آرام که شامل 4 اتــاق خواب، 5 حمـــام و یک آشپــزخانه فوق العاده شیک و جالــب می شود. این مطلـــب مکان مناسبـــی برای ایـده گیری اسـت پس توصیه می کنـم با دقـت
  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی