محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

مجازاتی سخت برای تروریست ها که قصد تخریب داشتند / ۷۰ سال زندان

به گزارش مجله اینترنتی فانوس : ۶ عامـل داعش در فارس به زندان محـــکوم شدند.با فانوس همراه باشید مجازاتی سخت برای تروریست ها که قصد تخریب داشتند / ۷۰ سال زندان

مجازاتی-سخت-برای-تروریست-ها-که-قصد-تخری

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مجازاتی سخت برای تروریست ها که قصد تخریب داشتند / ۷۰ سال زندان

مجله اینترنتی فانوس : رئیس کل دادگستری اســـتــان فارس اعلـام کرد:‌۶ عامــل داعش که محـــرم پارســال قصــد خرابـــکـــاری دراین استـــان داشتنـد محــاکـمـــه و به زنـــدان محکوم شدنـد.

علـی الـــقـــاصی مهـر، چهــارشنـبه در گفـــت و گو با خبرنــگـــاران در شیـــراز افزود:‌بـــا بررسی پرونده قضـایی و محاکمـه این ۶ نفــر از عوامل گروه تروریـستـــی داعش ۲ نفـــر از ایـــن افـراد هر کدام به ۱۵ سال و چهار نفـــر دیـگـر هر کدام به ۱۰ سال زندان Prison محکوم شدنـد.

وی اظــهـار داشـــت :اتهــام ایــن افــراد اقـــدام علـیـــه امــنیت ملـــی و عضوت در گروه تروریستـــی است، این اتهام از نظر قضایـی ‘ بغی ‘ هم نامــیــده می شود.

القــاصی مهــر گفت:‌چون اقـــدام این افــراد در نطفه خفــه شد و آنـها نتوانــســتــند کار عملــیاتی انـجام دهــنــد دستگاه قضایی ایــن افـراد را محـارب نشـنـــاخـت.

فانوس : الـــقـــاصی در باره افـرادی که به تازگی در اســـتـــان فارس دستـــگیــر شده اند گفــت: تحقـیقــات از افــرادی که اخیـرا در ارتــبـــاط با داعـش در اســـتـــان فارس دسـتـــگـــیــر شده انـــد ادامه دارد که وابـــســـتـگـی آنــها به داعش هنوز به اثـبــات نرسیـده اســـت. این افراد با قرار وثیـــقه در اختیار دســـتـــگاه امنـیـــتی هستند و تحقـیقات از آنـهــا ادامه دارد.

فــــــانـــــــوســـــ : رئیس کل دادگـســـتـــری اســتـان فارس همچـنـــیــن به موضوع نصب پرچم داعش بر روی یکی از پل Bridge های اســتـــان فارس که اخـیــرا صورت گرفــت اشـــاره کرد و
  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی