محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

اختلالات جنسی خود را فقط با کمی ورزش درمان کنید

اختلالات جنسی خود را فقط با کمی ورزش درمان کنید

بهبود اختلالات جنسی با ورزش درمانی

فعالیت های ورزشی مستمر از بسیاری از اختلالات جنسی جلوگیری می کند،فعالیت های ورزشی که به طور مستمر و مداوم انجام گیرد، به کاهش اختلالات عصبی و همینطور کاهش مشکلات عاطفی کمک کرده و از بروز بسیاری از اختلالات جنسی نیز جلوگیری می نماید.

 

تاثیر ورزش بر اختلالات جنسی 

فعالیت های فیزیکی، بخصوص ورزش های هوازی، که به طور مستمر و مداوم انجام می گیرد (با شدت و مدت متوسط یعنی ۳۰ دقیقه در روز، سه روز در هفته با ضربان قلب ۱۲۰ تا ۱۵۰) به کاهش اختلالات عصبی، مشکلات عاطفی و سردی جنسی کمک می نماید و از بروز بسیاری از اختلالات و بیماری های روانی پیشگیری و عوارض آنها را درمان یا کاهش می دهد. همچنین می تواند از افزایش سرعت روند بیماری ها بکاهد.

 

یافته ها نشان داده است که در سال های اخیر روند گسترش افسردگی و اضطراب و دیگر اختلالات روحی بطور چشمگیری افزایش یافته که خود سبب بسیاری از مشکلات جسمی نیز می شود. ورزش و فعالیت بدنی با تعدیل وضعیت هورمونی بدن، سبب کاهش اضطراب و افسردگی و تنظیم و تعدیل میزان استرس و حتی تغییرات شخصیتی به صورت پیدایش دیدی مثبت تر نسبت به زندگی می شود.

 

محققان در پژوهش های خود نشان دادند که افرادی که ورزش می کنند کمتر دچار اضطراب، فشار عصبی، افسردگی و خستگی می شوند و نیروی بیشتری نسبت به افراد دیگر داشتند. همچنین یافته ها نشان داد که
  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی