محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

دختری زیبایی که آرزو کرد کاش هیچ وقت به استخر نمی رفت

مجله اینترنتی فــــــــانـــــــــــوس : موهای یک دختر مدرسه ای انگلیــــسی بعد از شنا به رنگ سبز روشن تغییر کــــرده است. پیگ ویلیامز دختر ۷ ساله کـــــه به همراه همکلاسی های دیگر خود بــــه استخری در منطقه تفریحی لوریـــــسون رفته بود پس از شنا متـــــوجه شد که رنگ بلوند موهایش سبز شـــده است.دختر زیبایی که آرزو کرد کاش هیچ وقت به استخر نمی رفت
دختر زیبایی که آرزو کرد کاش هیچ وقت به استخر نمی رفت Funnos.com

دختر زیبایی که آرزو کرد کاش هیچ وقت به استخر نمی رفت Funnos.com

به گزارش فانوس : او زمـــــانی متوجه تغییر رنــــــگ موهایش شد که کلاه پلاستیکی مخصوص شنا را از سرش برداشت؛ از هــــــمه غم‌انگیزتر این که همکلاسی‌های شـــــرور او از همان زمان شروع به مسخـــــره کردن دختر بیچاره کـــــردند.
فــــــــــــانــــــــــــوســـــــــــ : خـــــانواده این دختر می‌گویند برای تغییر مجدد رنگ موهای او همــــــه کار کرده‌اند اما هنوز به موفقیتی در این زمینه دســــت نیافته‌اند. متخصصان میگــــــویند مواد شیمیایی موجود در آب استخر بـــــه اندازه استاندارد بوده و هیچ نقشی در تغییر رنگ موی ایــــن دختر هفت ساله نداشته اســــت.
با ایــــن حال گفته می‌شود که علت تغییر رنگ موی پیگ استفاده از یک کلاه پشمی زیـــــر کلاه شنا بوده است و این کلاه به طور قطع در تغییر رنگ مــــــوی او تاثیر داشته است. با ایـــــن حال پزشکان در حال بررسی موضوع هســـــتند.
  • ۹۶/۰۱/۱۵
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی