محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

امیر جعفری : اگر از انتخابات صحبت کنم حرف هایم را کات می کنند

به گزارش مجله اینترنتی فانوس : امیرجعفری، در پاســــخ به سوالی مبنی بر طرفداری آتشین‌اش از حســن روحانی و انتظار و خواسته‌ای که به عنوان یک هنرمند از او حالا که بـــرای دور دوم ریاست جمهوری انتخاب شده است، دارد» گفت: من مـــار گزیده شده‌ام. دیگر می‌ترسم مصاحبه‌ای در مورد انتخابات یا مسائل اجتمــــاعی کنم چون در همان گفتگوی قبلی، یک مصاحبه یک ساعته را کردند دو دقیقــــه و قبل و بعدش را زدند.با فانوس همـــراه باشید امیر جعفری : اگر از انتخابات صحبت کنم حرف هایم را کات می کنند

امیر-جعفری-انتخابات-صحبت-کنم-حر

ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ــ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ

امیر جعفری : اگر از انتخابات صحبت کنم حرف هایم را کات می کنند

فــــــــانــــــــوســــــــ : جعفری ادامـــه داد: نمی‌دانم به جای ۶۰ دقیقه گفتگو، از یــــک خلاصه دو دقیقه‌ای چطور توانستند قضاوت Judgment کنند. ناراحت‌کننده است که یک مصاحبه بلند تبدیل به دو دقیقه‌ای می‌شود و می‌گذارند روی سایـــت‌ها و کانال‌ها که معلوم است قصد
  • ۹۶/۰۳/۱۵
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی