محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

توصیه های طلایی برای مصرف چای سبز در زمان درست و مناسب

چه زمانی چای سبز بنوشیم؟

چه زمانی چای سبز بنوشیم؟

اگر به قصد لاغری چای سبز می‌نوشید توصیه می‌شود که چای سبز را ۲۰ دقیقه بعد از غذا میل کنید.با ما در این مطلب از مجله خبری سرگرمی فانوس همراه باشید.

 

چای سبز، چرا، چه وقت، چقدر

به تازگی علاوه بر مردم چین، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته‌است .دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم دیگر کشورها با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است..

هرچند در مواردی توصیه و پیشنهاد مردم به یکدیگر، عامل اصلی مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها است. اما در مورد چای سبز علاوه بر توصیه دهان به دهان، پژوهشگران نیز خواص دارویی آن را تأیید کرده‌اند. نوشیدن روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. ما امیدواریم که شما یکی از طرفداران چای سبـز باشید چون تعداد نوشیدنی‌های طبیعی که اندازه‌ی این چای مفید باشند چندان زیاد نیست. اگر شما چای سبز دوست دارید و این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین زمان و میزان مناسب مصرف چای سـبز چقدر است، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. چون قصد داریم در خصوص خواص این نوشیدنی فوق‌العاده و بهترین زمان مصرف آن برای بهره‌برداری از خواص آن صحبت کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

چرا نوشیدن چای سـبز برای سلامتی مفید است؟

خاصیت اصلی چای سـبز بدون شک در میزان بالای آنتی‌اکسیدان آن بخصوص فلاوونوئیدهای آن است. متخصصان حوزه‌ی تغذیه سفارش می‌کنند که به‌طور مرتب چای میل کنید به خاطر اینکه منبع طبیعی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند کاتچین است. این ترکیب موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با بیماری‌ها فوق‌العاده عمل می‌کند. یکی دیگر از خواص مثال زدنی و قابل‌توجه چای سبـز، تأثیر آن در لاغری است. راز لاغری چای سـبز در
  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی