محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

عکس های مادر بی حجاب مونا بانکی پور فرزانه داوری+ بیوگرافی فرزانه داوری

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر می باشد فرزانه داوری یکی از بازیگران زن در دوره قبل از انقلاب بود و در چند فیلم معروف در سینمای قبل از انقلاب به ایفای نقش پرداخته بود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های مادر بی حجاب مونا بانکی پور فرزانه داوری + بیوگرافی فرزانه داوری  را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه  باشید.

به گزارش مجله خبری دانستن: فرزانـه داوری، بازیـــگر سیـــنــمــا و تلویزیون، اولیـن بار در فیـــلم سیـنـمـایـی «موسرخـــه» (۱۳۵۳) عبـدالــلــه غیابی به نقشــ‌افـریـــنــی پرداخـت. بعد از آن به امریـــکـا رفــت و در رشتهـــ‌ـی هنر ادامـه تحــصیـل داد. وی پس از چنــد سال برای دیـــدن مادرش به ایـــران آمـــد و در دو فیــلـــم؛ «پرواز در قفـــس» (۱۳۵۷) حبــیــب کاووش و «برادر کشـی» (۱۳۵۷) ایــرج قادری نیز به نقشـ‌ــآفریـنی پرداخــت.

«فرزانه داوری»، بعد از بازی در فیلم «مو سرخه» به امریکا رفت و ادامه تحصیل در رشته هنر داد. بعد از چند سالی برای دیدن مادرش به ایران برگشت.
«فرزانه داوری»، از طریق یکی از دوستان پدرش که یک سرهنگ ارتشی بود با «ایرج قادری» آشنا شد و او از داوری دعوت کرد نقش آهو را در فیلم «مو سرخه» بازی کند. وی از داستان فیلم بی خبر بود. بعد از نمایش «مو سرخه» پدرش از فیلم شکایت کرد و اسم فرزانه داوری را از پوسترها و تبلیغ های «مو سرخه» برداشتند.

از خاطرات«فرزانه داوری» درباره صحنه ای از فیلم «پرواز در قفس» است که این گونه اشاره می کند:

عکس های مادر بی حجاب مونا بانکی پور فرزانه داروی

  • ۹۶/۱۱/۱۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی