محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

برجام

تاکید وزارت خارجه چین بر اجرای صادقانه برجام از سوی تمام طرف‌های توافق

سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد: ما بر این باوریم که برنامه جامع اقدام مشترک یا همون برجام نتیجه مهم چند جانبه‌گرایی و نمونه خوبی از حل و فصل تنش‌های بین‌المللی از طریق روش‌های دیپلماتیک و سیاسی است.

به گزارش نکته نیوز، لو کانگ سخنگوی وزارت امورخارجه چین در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین نشست کمیسیون مشترک برجام که 21 ژوئیه در وین برگزار شد، گفت: هشتمین نشست کمیسیون مشترک ایران و 1+5 که برای نظارت بر اجرای برجام برگزار شد، از آن جهت حائز اهمیت است که در دومین سالگرد حصول این توافق تشکیل شده است.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه چین، لو افزود: مدیرکل بخش کنترل تسلیحات وزارت خارجه در راس یک هیئت در این نشست حضور داشت. اجرای برجام مورد بررسی قرار گرفت و تمام طرف ها از تایید پایبندی ایران به تعهدات هسته‌ای‌اش در این توافق توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کردند. پیشرفت مثبت در ساخت مجدد راکتور آب سنگین اراک را مورد تحسین قرار دادند و بر اهمیت اجرای صادقانه بندهای مربوط به رفع تحریم های ایران تاکید کردند.

وی در ادامه گفت: تمام طرف‌های توافق بر ادامه تعهد خود برای پایبندی به توافق و تضمین اجرای جامع و موثر آن در فضایی سازنده تاکید کردند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی  چین همچنین تصریح کرد: پکن بر این باور است که برجام نتیجه مهم چند جانبه‌گرایی و مثال خوبی از حل و فصل مشکلات بین‌المللی از جمله مسائل مربوط به اشاعه
  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی