محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

آیا باید رنگ ابرو را با رنگ مو هایمان ست کنیم…؟

رنگ ابرو

آیا رنگ ابرو باید با رنگ مو هماهنگ باشد؟

همه ی خانم ها بعد از رنگ کردن موهایشان بلافاصله رنگ ابرو ها را با آن هماهنگ میکنند, آیا واقعا باید ابروها را همرنگ موها کنید؟

آیا واقعا لازم است ابروهایتان را رنگ کنید؟

رنـگ کردن موها ظاهـــرکـــلــی شمـا را تغــیـیـرمی دهد و بیــانــگـراحـــسـاس شمــاســـت. بنابــراین یکی از بزرگتـرین مشکــلات افــراد پیــداکردن رنـگ موی منــاسب است که با رنـــگ ابـروها به صورت طبیـــعی هماهـنــگی داشتـه باشـد.

هنگام رنــگ کردن موهایــتان، یک میــلـیون فکر به ذهـنـتـــان خطور می کنـد. به خصوص اگـر در حال امـــتـحان کردن رنـــگـــی باشید که با رنگ طبیـعی موهایـــتـــان تفــاوت دارد. سوال هایـــی که مسـلـما در سرتــان می چرخنــد شامل این ها هستـنــد:اگر دوستــش نداشـــتـه باشم چه؟ اگر به موهایـــم آسـیب برسـاند چه؟ ریـشه ی موهایــم چطور می شوند؟ چگونه بایــد آنــهــا را مرتـــب کنـم؟

رنگ ابرو

هماهنگی رنگ ابرو با رنگ مو

و هنگامـی هم که بالــاخره تصـمـــیم گرفــتــید موهایتان را رنـــگ کنـید، به احــتمال زیـــاد ایــن سوال را از خودتـــان خواهـیـد پرسیـــد:آیا بایــد ابـروهایم را هم رنگ کنم؟

درک لدن، متخصـص رنـــگ از سالن انـــدی لکـــمـپـت در لس آنجلـس، می گوید:بســـتگی دارد! لدن، که زیر نظـــر آرایشگــر مدونا، استیون تپ آموزش دیـده است، ایـــن پیـــشـــنهاد ها را بر اساس رنگـی که با آن بدنیا آمــده و رنگی که انتـــخاب کرده اید، ارائه کرده اســت.

وقتی از موهای قهوه ای، به بلوند طبیـــعــی می روید

ایــده ی اینــکه رنـگ ابـــروها همیشه بایـــد روشن تر از رنـــگ مو باشـــد را کنـار بگـذاریـــد. ابروهای طبـــیـعی و یا تیــره تر، بســیــار مناسبــنـــد. این کار باعث می شود ظاهری دراماتـــیک تر داشـتـه باشیـــد و موهای بلوندتان بیشــتــر به چشـــم بیـایـد.

هنـگامـی که موهایتـان را پلـاتـیـــنی می کنیـــد

با توجه به حرف های لدن، ایـن واقـعا به کل ظاهـــر شمــا بســـتـگی دارد. هم ابــروی تیره و هم روشن، موهای سفـیـد شده را تکــمیل می کنـنـد، امـــا اگـــر می خواهید انتـخـــاب کنـــید، سایــه طلـــایی و یا سرد بلوند را انـتخاب کنیـــد. رنـــگ پلاتیـنی به اندازه ی کافی چشـــمگیر هســت تا خودش به تنـــهـایــی بتوانـد جلـــب توجه کند.

وقتـی از مشکی به قرمـــز، و یا از مشـــکــی به بلوند طبـیعــی می روید

لدن می گوید:ابـــروهایــتــان را ملایــم تر کنـــیــد. به اضــافه ایـنکه لازم نیـســت دقیقـا ابروها همـــرنگ موهای جدیــدتان باشـــند، کافـیسـت رنگ ها را از یک خانواده انـــتـــخـاب
  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی