محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

صحبت سه مرد درباره تروریسم در هواپیما موجب ترس و فرود اضطراری شد !!!

مجله اینترنتی فــــــانــــــوس : تحـقـــیقـــات نیــروهای امـنیــتی نشـــان داد صحــبـت کردن درباره تروریســم دلــیــل فرود اضطــراری پرواز اسلوونی در آلـــمـان بوده است.با فانوس همراه باشید صحبت سه مرد درباره تروریسم در هواپیما موجب ترس و فرود اضطراری شد !!!

صحبت-سه-مرد-درباره-تروریسم-در-هواپیما-م
ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

صحبت سه مرد درباره تروریسم در هواپیما موجب ترس و فرود اضطراری شد !!!

به گزارش فانوس به نقل از گروه حوادث Accidents رکـــنـــا، پرواز روز گذشـــته هواپیمای ایرباس ۳۱۹ از اســلوونی به مقصـــد لنــدن به دلیل احتمــال وقوع حادثه Incident تروریــســتــی مجبور به فرود اضطراری در شهر کلن آلمـان شد.
پلیس آلمان سه نفر از مسافـــران را در ارتبــاط با احــتمـال وقوع حمــلــه تروریـــستی بازداشــت کرد و دیــگــر مسـافــران را نیـــز مورد بازجویی قرار داد.
نیـروهای پلــیـس Police حتی یک کوله پشـتـــی متعـــلق به یکی از سه مرد بازداشـــت شده را نیـز خارج از هواپـــیـــمـا و در انـــفجاری کنــتـــرل شده، منهــدم کردنـد. با گذشت یک روز از ایـــن حادثه، پلــیـــس اعـــلـــام کرد هیـــچ مدرکــی علـیـــه سه مظنون بازداشـتی کشــف نشـده اســت و در
  • ۹۶/۰۳/۲۲
  • محمد محمدی

نظرات (۱)

واااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی