محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

رابطه دختر ۱۷ ساله با مرد ۵۰ ساله و آرزوهای بر باد رفته پسر جوان

به گزارش مجله اینترنتی کافه ۷ : انتخاب غلط و عجولانه سبب شد تا مردی زنش را پس از یک هفته مفقودی با مرد دیگری پیدا کند.رابطه دختر ۱۷ ساله با مرد ۵۰ ساله و آرزوهای بر باد رفته پسر جوان

رابطه-دختر-۱۳-ساله-با-مرد-۵۰-ساله-آرزو

گروه حوادث Accidents رکنا، با دیدن سحر دلم لرزید. دختر عموی دوستم بود. میلاد می گفت قرار است با خواهر بزرگش ازدواج کند. من هم دلم را به دریا زدم و گفتم  خاطرخواه این دختر شده ام. دو سه ماهی با هم در ارتباط بودیم. از مادرم خواستم به خواستگاری اش بروند. او و پدرم مخالف بودند. می گفتند دهانت بوی شیر می دهد و….

رابطه دختر ۱۷ ساله با مرد ۵۰ ساله و آرزوهای بر باد رفته پسر جوان

فایده ای نداشت. هر دوپایم را توی یک کفش کرده بودم. خانواده ام زیر بار نمی رفتند. تهدید شان کردم یا سحر یا مرگ. از ترس آبروی خود به خواسته ام تن دادند. پدر و مادر سحر بدون هیچ قید و شرطی مرا پذیرفتند.
مراسم عقد کنان برگزار شد. هر روز از
  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی