محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

آیا افکار جنسی شما و همسرتان با هم متفاوت است…؟

افکار جنسی در زنان و مردان چه تفاوتی دارد؟

افکار جنسی در زنان و مردان چه تفاوتی دارد؟

داشتن افکار جنسی لزوما به معنای میل به وقوع آنها نیست‎،افکار جنسی چیست؟ چرا افکار جنسی گاهی به سراغمان می آید؟ آیا مردان و زنان افکار جنسی یکسان و مشابهی دارند؟ آیا تعداد دفعاتی که زنان و مردان به افکار جنسی فکر می کنند یکسان است؟

 

زنان و مردان، افکار جنسی یکسان دارند؟ آیا داشتن افکار جنسی بد است؟ آیا باید افکار جنسی را از خود دور کنیم؟ چگونه می توانید این فکرها را از خود دور کنید؟ افکار جـنسی در زنان چگونه است؟ افکار جنسی در مردان چگونه است؟ کافی است چند لحظه وقت خود را به ما بدهید تا جواب این گونه سوالات را پیدا کنید.

 

۷۵ درصد مردم از خیالات جنسی لذت می‌برند و تحریک می‌شوند. نیمی از مردها و ۲۰ درصد خانم‌ها حداقل روزی یکبار به  رابطه جنسی فکر می‌کنند. پسرهای دبیرستانی روزی هفت بار و دخترهای دبیرستانی روزی چهار بار فکرهای جنسی به سرشان می‌زند. نیمی از این افکار علتی خارجی دارند.

 

۸۵ درصد پسرها و ۷۰ درصد دخترها هنگام خودارضایی خیالپردازی می‌کنند. این خیالات اکثرا درباره یک دوست، آشنا و یا کسی است که تازه ملاقات شده یا در یک فیلم دیده اند. اما معمولا هیچکس حتی با نزدیک‌ترین دوستش هم در این باره حرفی نمی‌زند. بعضی از این خیالات حتی برای خود فرد هم ناراحت‌کننده هستند. بعضی آدم‌ها حتی به‌خاطر این افکار احساس گناه می‌کنند. برخی دیگر نیز اصلا چنین فکرهایی نمی‌کنند چون فکر را با عمل برابر می‌دانند. البته به‌
  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی