محمد

آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۶ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۵ - پروژه متلب
    عالی
  • ۱۵ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۸ - پروژه متلب
    عالی
  • ۰
  • ۰

در پارک چیتگر لباس هایم را درآورد و … / تجاوز به زن پولدار در مکانی خلوت

به گزارش مجله اینترنتی فــــــانــــــوس : زنی می گـــــوید توسط یک دزد ربوده شده و در پارک چیتگر به او تجاوز شده اســـــت.با فانوس همراه باشید در پارک چیتگر لباس هایم را درآورد و … / تجاوز به زن پولدار در مکانی خلوت

پارک-چیتگر-لباس-هایم-را-درآورد-تجا

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در پارک چیتگر لباس هایم را درآورد و … / تجاوز به زن پولدار در مکانی خلوت

فـــــــانـــــــوســـــــ : سارق کیــف‌ قاپ با ربودن زن میانسال او را به بوستان چیتگر کشاند و بعد از آزار‌ اموالش را دزدید. متهم پس از دستگیری مدعی شد تحت تاثیر شیشه مرتکب این آدم‌ ربایی شــده است.

پنجم آذر سال گذشته زنی میانســال با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از سارقی آزارگر شکایت کرد.

فانوس : شاکی به قاضی Judge علــی ایرد موسی گفت: من بازنشسته‌‌ام و تنها زندگی می‌کنم. فرزندانم در امارات زندگی می‌کنند. عصر دیروز برای دریافت رسید بانکی از فردی به بومهن رفتم. بعد از گــــرفتن رسید برای بازگشت به خانه‌ام در کرج، سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ شدم. قرار بود چمدانم را جمع کنم و برای دیدن فرزندانم به امارات بروم.

به گزارش مجله اینترنتی فانوس : وی ادامــه داد: راننده در نزدیکی بوستان چیتگر تغییر مسیر داد و مرا ربود. التماس کردم که رهایم کند که قبول نکرد. او با چاقو ضربه‌هایی به سرم زد و
  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی